Duymak…. Belki de bize bahşedilmiş en önemli yeteneklerden biri. Peki ne kadar dinliyoruz? Aslında uzun zamandır üzerine düşündüğüm konulardan biri. Ebeveynler çocuklarını ne kadar dinliyor? Arkadaşımızı dinliyor muyuz? Bir tartışma esnasında ne kadar dinleyiciyiz? Toplumca sanırım en büyük sorunlarımızdan birisi karşımızdakini dinlememek. Acaba ne demek istiyor diye dinlemek yerine kafamızda kurduğumuz savunma cümlelerini hemen savuruveriyoruz. Belki karşımızdaki bizi de değiştirecek, geliştirecek şeyler söylüyor. Ancak duymazdan geliyoruz. Şöyle bir etrafımıza bakalım. Örneğin siyasetçiler…. İktidar muhalefeti ne kadar dinliyor? Muhalefet iktidarın söylediklerini sırf onlar söylüyor diye ...
Devamını Oku »
Webunya başka bir dünya
