Her zaman bıkmadan anlattığım ve oğlumun henüz 10 yaşında iken öğrettiği bir ders var: Son derece keyif aldığı bir tatil esnasında sohbet ederken, “sen çok iyi bir annesin, çünkü bana arkadaşlarımın yanında asla bağırmadın” demişti. Çocuğun sadece karnını doyurmak, barınacak ortam sağlamanın yetmediğini, onuru, gururunu da korumanın, varlığına saygı duymanın önemini daha güzel öğrenemezdim. Çocuğun haklarını kimin gözeteceği, sorumluluğun kimde olduğu da ayrı bir konu: Aile, çocuk, toplum, devlet …mi, hepsi birlikte mi? Ailelerin fiziksel, ruhsal, zihinsel olarak hazır olduklarında bir çocuk sahibi olmalarıyla başlıyor ...
Devamını Oku »
Webunya başka bir dünya
