Yazının başlığını “İçimizdeki Yunanlılar” olarak düşünmüştüm başta. Ancak belirli bir etnik kimliğe atıf olduğu için bundan vazgeçtim ve “İçimizdeki Yunanistan’lılar”da karar kıldım. Beni bilenler bilir, herhangi bir etnik kimliğin diğerinin üstünde-altında, ya da birinin ötekisinden daha az-fazla değerli olduğu düşüncesinde değilimdir. O yüzden benim için “Yunanistanlı” olmak da, “Türkiyeli” olmak da aynı değerdedir. Geçmişte etnik kimlikler arasındaki çatışmaların, (birisinin ya da her ikisinin) döneminin yöneticileri tarafından iyi yönetilememiş-yönlendirilememiş ya da yanlış yönetilmiş-yönlendirilmiş olmasına bağlarım ve sırf etnik kimliklerinden dolayı hiç kimsenin kınanmaması gerektiğini düşünürüm. Her ...
Devamını Oku »
Webunya başka bir dünya
